Dostawy

Przesyłka kurierska:

 

Dostawy odbywają się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
 
Koszt dostawy:
  • Według wartości zamówienia

Dostawa nie obejmuje wniesienia towaru.

Opcje dodatkowe:

  • opłata za pobranie – 29,99 zł
  • powiadomienie mailowe – bezpłatnie
  • ponowna dostawa do odbiorcy –  +50% ceny przesyłki

Zakupiony u nas towar możesz odebrać osobiście lub dostarczymy go do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Odbiór osobisty jest możliwy w dwóch punktach sprzedaży:

Sklep - ul. Prószkowska 3, 47-30 Dąbrówka Górna

Sklep - ul. Harcerska 71, 47-214 Komorno

Sklep - ul. Hubala 23, 45-266 Opole

Termin zamówienia może się wydłużyć, jeżeli:

a) brakuje danego towaru lub jest dostępna jego niewystarczająca ilość – Klient zostanie o tym poinformowany bezzwłocznie i możliwe będzie: dosłanie towaru w późniejszym terminie, odstąpienie przez Klienta od Umowy sprzedaży bądź wysłanie Klientowi niepełnego zamówienia i zwrot poniesionych kosztów za brakujący Towar;

b) Sklep nie otrzymał od Klienta zapłaty za Zamówiony Towar.

Podczas odbioru przesyłki prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera. Prosimy o:

a) sprawdzenie czy taśma zabezpieczająca nie jest przerwana,

b) sprawdzenie czy folia zabezpieczająca nie jest uszkodzona,

c) sprawdzenie czy przy etykiecie znajduje się paragon lub faktura,

d) po rozpakowaniu przesyłki proszę zobaczyć czy wszystkie kartony są suche oraz czy butelki nie są uszkodzone.

W chwili stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń należy skontaktować się z firmą PHU KAMA, tel. 698 400 474 oraz spisać protokół z kurierem, który jest podstawą rozpatrzenia reklamacji. Protokół szkody należy spisać w obecności kuriera, w czasie odbioru przesyłki. Wypełniony protokół szkody należy odesłać do firmy PHU KAMA na adres mailowy reklamacje@taniahurtownia.pl w dniu jego spisania.

Jeśli przesyłka uległa poważnemu uszkodzeniu w transporcie i Klient nie wyraża zgody na przyjęcie towaru należy odmówić przyjęcia przesyłki.

Jako jedyną formę zwrotu za uszkodzony lub lub brakujący towar, firma PHU KAMA zastrzega sobie prawo do wypłaty należności na podany przez Klienta numer konta. W przypadku braków w dostawie zwrot środków na konto Klienta odbywa się do 30 dni od momentu przesłania spisanego protokołu.

Protokół szkody

Szczegółowe informacje dotyczące form płatności zawarte są w Regulaminie naszego sklepu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl